Thursday, September 14, 2006

Naib Johan

Rasanya mungkin korang semua tertanya-tanya pertandingan apa yang si adik (lola) ikut. Em bukan senang dapat naib johan di peringkat negeri.

Setahu saya, nuar pernah mendapat tempat ke tiga pertandingan melukis poster peringkat negeri.

Kalau sia, peringkat estet pun tidak ada menang. Aduh...aduh kasihan. Tapi sebenarnya selain mau bagi tahu yang si adik dapat tempat ke dua pertandingan ___________ peringkat negeri, em....baru-baru nie saya pun dapat numbur dua ba...hehehe...

Tapi bukan peringkat negeri la...Mau tau pertandingan apa sia ikut? Hahaha...mungkin ada di antara korang yang sudah tahu..kalau da tahu tu pssssssssttt (nie bukan kentut yang keluar ah) dlu.

Minggu nie sia akan publish semua cerita yang masih belum terpublish....hehehe...sabar ye.

Good new ..Sia kembali aktif memblog :) Mau bersaing dengan tok penghulu dan mick.....

Yang lain tidak rasa tercabar ka?

3 comments:

Jack said...

bah, kasi hidup lah ini blog.

apa pertandingan tu?

Little Mike (LM) said...

uikss!! sya lagi hebat. menang peringkat negeri.. Excuse me JOHAN peringkat negeri!!! hehehe mindama kn, nda mau mengalah. but da factnya la sya juga ada kenangan manis menjadi juara pertandingan DRAMA NEGERI SABAH.. pasal c lola nie, rasanya sya sudah tau... mungkin bosorita kali. Baru ni kali sya tengok blog c lem, rupanya sudah mengaktifkan diri.. bagus!! Lem kasi lari tu midi ko... lambat buka ko punya blog.

Raja Mogudan said...

salam sejahtera semua, pada mesyuarat induk pesta kaamatan baru2 ini saya telah mencadangkan pada sidang agar satu pukulan kulintangan dari suku kaum kimaragang diadakan non-stop 24 jam dan dimasukkan ke dalam Malaysian Books Of Record, sila bagi komen dan sokongan dan sila berhubung kepada mantan yb albert adun sebagai pengerusi KDCA daerah KM

A BRANCH OF MASIN ASIN COMMUNITY